Két legóparkos naplója

Ez a blog egy kis melléklet a www.legopark.gportal.hu -hoz! -Hírek a legóról/ legóparkról -Történetek -Kritikák By: Balint400 & Legozos

Friss topikok

Archívum

szerkesztő kerestetik!

2010.05.16. 17:07 Balint400

A két szerkesztőnek fontos megbeszélései voltak/ vannak.

Ezért szeretnék ha jelentkeznétek " a vadonatúj szerkesztő " pályázatra.

Feltételek hogy jelentkezhess:

- szeresd a legót

- szeresd a legóparkot

- Ne empire earth -özz

- Ne legyél 2 esnél rosszab tanuló. ( ha már tanulmányaidat befelyezted ne is jelentkezz)

- legyél néha kicsit szemét

- legyél regelve blog.hu ra

Köszi!
 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legoparkosak.blog.hu/api/trackback/id/tr652007596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bées 2010.05.16. 17:39:01

Ha te a roszabbat egy sz-el írod, akkor valószínüleg már megbuktál elsőben.

L. Indy 2010.05.16. 19:08:52

@cameronD: Te meg rövid Ü-vel írod a valószínűleget bazd+! :P

Üdv:
LEGO Indy, Szombathelyi Hivatalos Faszagyerek.

Balint400 2010.05.16. 20:07:06

sahhk gongse bayi faszagyerek testvérem!

HUNdani 2010.08.17. 19:01:19

Hello szeretnék jelentkezni indok:azt se tom mi az a empire earth,regizve vok a blog.hu-ra,szeretem a legot,5-ös 4-es közötti tanuló vok,szemét kedni szeretek.

legoman28 2012.07.18. 15:11:50

Én is jelentkezni akarok. Regisztrálva vagyok mint látjátok, empire earthről nem is hallottam, nagyon szeretem a legot, nem vagyok 2-es és nagyon szemét vagyok de ha kell egy kicsit abbahagyom :)
süti beállítások módosítása